Dag 07- Min bästa vän/vänner

Silvia, Paulina, Rebecca.
Paulin, Lily och Anna är också med i mina bästa vänner kategorin men dom har jag inte mycket kontakt med alls längre vilket är synd.
  
Silvia min sötoråtto vi klickade direkt när vi lärde känna varandra 2004 och har varit bästa vänner sen dess. Om jag inte pratar med henne på ett par dagar så blir det jobbigt. Hon accepterar alla min humör hur jag än är och låter mig gnälla och skrika utan att hon säger ett ord om det.Och hon gläds med mig i min glädje. Och jag gör samma för henne såklart. 


Paulina den här tjejen är verkligen något speciellt. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, våran vänskap är sällsynt. Vi har känt varandra jätte jätte länge och vi känner varandra så pass bra att vi aldrig ens behöver oroa oss för att glida ifrån varandra, vi vet alltid vart vi har varandra. Hon förstår mig på ett sätt som ingen annan gör.


Rebecca jag är så otroligt glad att jag har henne i mitt liv. Vi lärde känna varandra genom Simon, hon var tillsammans med hans bror och på den vägen är det. Hon är blivit lite som en andra familj. Är jag inte hemma eller på praktiken så är jag med henne. Vi har så otroligt roligt ihop och skrattar jätte mycket och hittar på saker mihihi. Vi har våra planer som kommer att bli så himla bra. Vi hjälper varandra igenom våra sämre stunder och peppar och stöttar och finns där för varandra.


Det är svårt att skriva om varje person kort skulle kunna skriva så mycket fint om varje person, men det går ju inte. Jag är så tacksam över mina vänner och skulle inte klara mig utan någon av dom!
Varje vänskap är olika men lika fina.
Men jag älskar er allihopa, jätte jätte mycket!

Jag får inte glömma Jeppe heller han är också en nära vän.
Jeppe lärde jag känna 2004 men vi hade inte så bra kontakt då och sen hade vi inte någon kontakt alls på typ 1 år, det var i gymnasiet som vi fick bra kontakt. Men nu är han väldigt nära mig och jag tycker otroligt mycket om honom trots att han kan driva mig till vansinne ibland haha. Men han är bra! och det är bra att ha en kille att be om råd ibland. Då vi alla vet att killar hjärnor kan vara rätt förvrängda ibland. Nu bor han i Lund och det är ju inte det roligaste men vi försöker att hinna prata minst en gång i veckan iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback