Dag 06- Min dag

Den har dagen har varit extremt lång. Efter lunch så var mitt huvud hela tiden 1 timme före klockan, jätte jobbigt för när det var en timma kvar så var jag redo att gå hem. Men gud så bra jag trivs på jobbet alltså, det är verkligen jätte roligt!
Min dag började iallafall med att chefen kom fram till mig och gav mig massor av beröm från både honom att dom andra som jobbar med mig och andra som jobbar på andra avdelningar. Det gjorde nog min dag!
Känns skönt att veta att jag är duktig.
Det var mycket att göra första halvan av dagen. Sen trappades det ner med folk och det var rätt lungt.
Roligast idag; jag har bossade över Loomis idag. Det var en del fel på insättningsmaskinerna som behövde fixas. Så jag tog tag i det och sa att "det, det och det ska fixas idag" "den maskinen börjar ni med och sen så felanmäler ni den där maskinen om den inte fungerar." "Tack :)"
När dom åkte därifrån så var allt fixat och fungerade igen. Jätte bra!
Vem är bossen?
I'm the boss ;) höhö

Det var väl typ min dag. Många roliga kunder har det varit iallafall :)
Nu ska jag äta choklad och titta på gossip girl har jag tänkt.
Puss


Kommentarer
Postat av: silvia

åh, kul att det gick bra på jobbet :) puss

2010-12-07 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback