Dag 03- Mina föräldrar

Min mamma heter Yvonne och är 40 år, hon är världens bästa mamma (dom flesta dagarna i veckan), en av mina bästa vänner och även himlans rolig. 
Hon jobbar på dagis och älskar sitt jobb.
Min pappa heter Robbert och är 45 år. Vi har inte alltid en så bra relation. Han kan vara en riktig röv rent ut sagt men jag ska inte ta ifrån honom att han har bra sidor också.
Han jobbar på Volvo som målare från början men nu jobbar han fackligt. Och om ni frågar mig om facket så spyr jag nog. Jag hatar min pappas jobb! Men han gillar det så.

Dom har varit tillsammans i 22 år och gifta i 17 år.
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om mina föräldrar. Det känns inte som att jag har någon lust att skriva om dom mer än vad jag redan gör liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback