24 december

Det är julafton nu. Så god jul på er!

I onsdags efter jobbet åkte jag till Paulina vi myste i hennes säng med chips, dipp och cola som vanligt. Det är liksom tradition. Vaknade imorse och så gick vi upp och la oss i soffan framför brasan och lite senare åkte jag in till stan träffade Rebecca och trängdes med alla galningar som också var ute i sista minuten med julklappar. Idiotiskt att man aldrig lär sig att börja köpa julklappar i tid.
Rebecca och jag käkade på ming och sen åkte jag hemåt

Städade iordning i mitt rum som mamma har beordrat mig att göra sen gick jag till Rebecca igen och myste hos henne och nu är jag hemma och ska strax lägga mig, imorgon lär bli en lååång dag som julafton alltid är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback