2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, gick på bal.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ens ihåg om jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det tror jag inte :/
4. Dog någon som stod dig nära?
Nja. Mammas farbror gick bort och så en gammal klasskompis
5. Vilka länder besökte du?
Åkte inte utomlands :(
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Pengar?
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
29 maj, 12 juni, 13 juni, 3 augusti. Mfl.
8. Vad var din största framgång 2010?
Jadu, átt jag blivit så självständig och läkt mig själv.
9.Vilket är ditt största misstag 2010?
Att jag inte stog på mig när det gällde Simon, att jag lät honom kliva på mig att jag inte sa ifrån på rätt sätt från början.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja
11. Bästa köpet?
iPhonen! ♥ och min nya väska! bland annat.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och utgångar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja massor
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Fire bomb, Waka Waka, 24 timmar, Rude boy, Whats my name mfl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit mycket både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte 
18. Hur tillbringade du julen?
Som vanligt familj & släkt. Enda skillnaden var att jag inte firade med Simon.
19. Blev du kär i år?
Nepp
20. Hur många one night stands?
Hehe
21. Favoritprogram på TV?
Greys, despo, vampire diaries, gossip girl, one tree hill.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja
23. Bästa boken du läste i år?
Elsas mode!
24. Största musikaliska upptäckten?
Lil wayne har växt otroligt mycket i mina öron det här året.
25. Något du önskade dig och fick?
iPhone
26. Något du önskade dig men inte fick?
Njae
27. Årets bästa film?
Hm, dear john, the town, the last song, the bounty hunter mfl.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med familjen och sen med simon och lilla katten på kvällen
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pengar och att det som hände mellan simon och mig inte hände.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Vette fan
31. Vad fick dig att må bra?
Nybrons Rnb golv hahah
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Trey Songz, Hugo rosas (räknas han ens?), Channing tatum
33. Vem saknade du?
De vänner som jag träffar sällan
34. De bästa nya människorna du träffade?
Dom på banken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback