11 december

Idag fyller Anna Banana år! Smsade henne det första jag gjorde imorse när jag vaknade :) Grattis igen!
Min kusin Billy fyller också år, 10 år och det är sjukt vad fort tiden har gått. Snart tar han studenten känns det som. Grattis Billy Boy!

Det har varit fullt upp hela veckan. Har iallafall hunnit att fika med Rebecca en dag den här veckan förutom praktiken och varit hos henne en kväll den här veckan. Känns skönt att kunna göra något mer än bara jobb- hem- äta- ut med ludde-sova.
Igår var jag barnvakt åt Melenie. Linda skulle jobba så då ställde jag upp. Malin kom och tog över senare och då åkte jag hem. Mellsan och jag badade, tittade på pippi, lekte, sjöng och läste lite. Den lilla godingen!
Hemma så tog jag det bara lungt, tittade lite på idol och på ett super bra vampire diaries (har det varit något dåligt avsnitt av det ens?)
Mickade med Silvia också, som förr i tiden!
Sen sov jag och gud vad det var skönt att få sova ut!

Nu tycker jag att Rebe Rabarb ska komma hit och äta lussebullar med mig!!!!!!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback