time to say goodbye

Imorgon flyttar jeppe. Så idag är det meningen att jag ska säga hejdå till honom. Jag vill inte!
Jag vet att han inte flyttar ifrån landet och att jag kan ringa honom och smsa honom när jag vill. Men ändå, han flyttar. Han kommer inte att bo kvar här. Dessutom flyttar han till Lund och där pratar dom konstigt så det är nästan lite utlandskänsla då ju.
Vet ju inte heller när jag får träffa honom igen eftersom han åker till thailand över jul och nyår och jag vet ju inte när jag kan åka ner till honom heller.

Idag är en dålig dag.. Och jag känner mig så dum för att jag inte vill att han ska flytta. Jag är ju glad för hans skull verkligen, glad för att han ska plugga med det han vill och att han ska få bo nära Amanda och allt det där. Och jag vill att han ska vara glad. Men det känns fortfarande jobbigt och ledsamt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback