skååååne

Nu sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa så att jag ska åka. Är inte så himla jätte pepp på en 6 timmar lång bilresa, men ännu mer nervös inför hemresan på måndag (en dag tidigare än tänkt) då jag ska åka tåg själv. Lär uppdatera där nere iallafall, jeppe har ju en dator. Men det ska bli så skönt att träffa honom igen.
Igår var jag med rebecca först tog vi en promenad till stan och sen hämtade pappa mig och så gick jag till henne senare igen och så kom kim så tittade vi på den nakna pistolen. Sov kvar där och det var första gången jag har uppskattat när någon snarkar och har sig i sömnen.

Ska sluta skriva ett onödigt inlägg nu och göra något vettigt som facebook eller något ;)
pusspuss

P.S om ni inte hör något från mig så kan det vara för att jag inte alls hamnade i Lund utan åkte med fel buss från malmö och är någon helt annanstans haha

Nu är den här bilden inte på mig och jeppe men det är jag och andré för 3 år sen och det var ju tack vare honom som jag lärde känna jeppe. Och jag saknar andré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback