onsdag

Vill ni ha en update om vad jag har haft för mig i helgen och början av veckan?
Det får ni ändå för att jag är uttråkad och det är lite för kallt ute för att sola.

Fredagen blev en spontan utgång, inte så jätte lyckad men bättre än att sitta hemma och dö av uttråkadhet. Blev bjuden på en drink sådär som på film, bartendern vinkade dit mig och så gav han mig drinken och sa att det är från han därborta. hahah



Resten av helgen gjorde jag ingenting speciellt.
I måndags var S här en stund på kvällen och fixade lite saker.
Igår var jag med jeppe och så gick vi på bio. Det blev predators, vi bestämde oss för att gå på bio i sista minuten så då bestämde jeppe att vi skulle se predators. Inception hade redan börjat som vi helst ville se. Den var inte så bra, dom andra filmerna har varit bättre. Nu tror jag iallafall att det bor en predator i min garderob för hörde knorrade morrljud därifrån inatt.  

Ikväll blir det utgång igen, sommaren börjar ju ta slut så nu får man passa på innan ondagsfesterna är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback