my skoskav is killing me

Har varit runt halva stan idag känns det som. Började med att gå till tuna park och skrev upp mig på väntelistan för Iphone, så nu är det bara att vänta. Sen gick jag över till apoteket och hämtade ut medicin. Sen gick jag vidare mot stan och mötte upp Silvia och sen mötte vi hanna och så mötte vi Annis och Vendela. Dom fikade och jag väntade på S när han väl kom och hämtade mig så åkte vi till hällby och träffade hans mamma en stund och sedan åkte vi hem till mig. Sen körde han tillbaka mig till hällby där jag träffade jeppe och amanda och massa annat folk. Där satt vi i gustavsborg och frös ihjäl tills vi gick till konsum och sen hem till jeppe och då körde han hem mig. Kan ju säga att jag har riiiktigt ont i fötterna och på hälarna har jag blåsor som inte är sköna direkt..

Nu ska jag typ lägga mig för imorgon ska jag upp vid 10 för att göra mig iordning och sen möta upp jespers tjej amanda och antingen gå på stan eller så ska vi vara hos jesper och titta på film eller någon serie. Efter det ska jag träffa S igen mest troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback