lund-etown

Spenderade ett par dagar i Lund. Jag skulle ha uppdaterat därnere men jag höll mig undan datorn rätt mycket.
Lund är iallafall en jätte mysig stad massvis med fina små hus. Det märktes att det är gammal stad. Såklart så tog jag inte ett enda kort för att jag glömde kameran varje gång vi gick hemifrån. KLANTARSEL!!!
Det var jätte skönt att komma bort i ett par dagar. Men det är sjukt vad fort man vänjer sig vid att ha någon nära hela tiden nu saknar jag jeppe mer än innan och jag trodde aldrig jag skulle säga det här men jag saknar att sova på en madrass på golvet.
Men det är skönt att vara hemma igen, jag har saknat ihjäl mig efter ludde så vi låg i soffan lääänge och gosade och delade på en hamburgare.
Resan hem var riktigt seg och den tog typ 2 timmar mer än vad den skulle gjort.

Blir ett till inlägg om dagarna därnere, blir alldeles för långt om jag ska skriva allt i ett.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback