GRATTIS <3

Idag fyller Paulina äntligen 18 år! grattis tusen gånger till!
Hon är en av mina äldsta och bästa vänner. Vi har en såndär väldigt sällsyn vänskap, vi kan vara ifrån varandra och knappt höras på flera månader och tillochmed ett år och ändå veta vart man har varandra. Man behöver aldrig vara orolig att vi inte ska ha något att prata om för vi kan prata i timmar, om allt.
Och nu har partypinglan äntligen fyllt 18 år och så fort hon kommer hem ifrån sin (jag hoppas och tror) underbara semester på kreta så ska vi gå ut och ha så himla roligt!
Jag hoppas att du har haft världens bästa födelsedag du är bäst, världens finaste paulina!
Jag älskar dig!

Har inga nya bilder på oss så lägger in en snygg gammal istället ;)

Små pluttar vi var där hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback