åfesten

Onsdagen var helt okej, vi dansade en del iallafall. Gick ut vid 1 och köpte mat och sen åkte vi till makedonkan och åt ännu mer. Kom hem och somnade vid 5 tiden.
Igår var bara en latisdag som alltid efter utgång, jag blir alltid seg även om jag inte alltid dricker mycket.
Idag skulle jag ner till banken en snabbis. Men det blev ingen snabbis, eller banken gick fort men gick först till Paulin och åt där och sen cyklade vi ner till stan. Hon skjutsade mig och jag kände mig som en liten unge igen haha sen efter banken gick vi på stan en sväng. Fyndade trosor, väldigt behövligt.
Har varit hemma ett tag och gjort ingenting bara badat och läst lite i twilight eclipse. Ska förhoppningsvis ner på stan en sväng och HOPPAS på att få åka lite karuseller haha


Skrattar ihjäl mig åt den här bilden haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback