högskoleprovet!

Varför är jag så dålig på att uppdatera?
Loggar in på bloggen men sen känner jag inte för att skriva och tänker.. gör det sen. Händer det sen? Nej så ni får istället värsta långa inläggen.
Så nu får ni en update? om ni vill. säg nej annars ;)

Onsdag:
NYBBAN!!! halva priset i baren är great! Vi kom dit redan innan det öppnade för att slippa köerna, men det var redan kö då. Men som tur var ingen lång kö.
Blev en hel del dricka, strawberry daquiri ♥ mmmh
Dans och sen vid 1 tiden gick jag, s och ruuska hemåt. Gick förbi runda kiosken och köpte pommes som jag sedan tappade ut efter några meter. Vi gick hela vägen till ekeby innan vi tog världens dyraste taxi, 120 spänn från ekeby vårdcentral till hällby konsum! Liksom det tog 3 minuter!!!
Direkt i säng och somnade som en stock. Kissen (som fortfarande inte har något namn) väckte mig flera gånger när hon skulle pussa mig i ansiktet, gosig!

Torsdag:
Bakisdag, inte sådär farligt bakis bara lite huvudvärk. Men skönt att bara ligga i soffan och ha nån som servar en hela tiden.
Dahlman kom förbi och så köpte vi pizza och en stor cola!
Köpte godis påvägen hem också mums

Fredag:
As seg dag nu med, hade planerat att gå upp tidigt för att komma i normala rutiner eftersom högskoleprovet skulla göras idag.
Mamma och jag skulle vara barnis åt lilla Alvin, så tänkte gå upp när han kom men han sov då så jag bad mamma väcka mig när han vaknade. Och ungen skulle såklart sova länge så jag kom inte upp förrns 11 iallafall...
Gosigt att vara barnvakt iallafall, världens goaste unge!
Vi tittade på top model, var inne på fejjan och så tog han en liten tupplur på min mage. iiih gos!
Mamma tror minsann att jag skulle bli en bra mamma, redan nu. Men såna planer ska vi inte ha.
På eftermiddagen åkte jag till Linda och hjälpte henne med lite plugg. Sen mötte jag S för att hämta lite papper och sen åkte jag hem.

Lördag:
Högskoleprovet förstörde hela dagen och hela helgen känns det som. Upp klockan 7, somnade inte förrns kl. 5! Förstår inte hur jag kom upp överhuvudtaget.
Ringde Lily så att hon verkligen skulle komma upp men det hade hon ju redan fixat som tur var :)
Klä på mig och sen hade jag turen att få skjuts av Alex till stan.
Vad ska jag säga om provet?
Det värsta jag varit med om? JA!
Gör aldrig mer om det frivilligt. Jag chansade mig igenom hela provet typ och jag hade väldigt mycket tur, tack gode gud!
Känns otroligt skönt att det är över nu iallafall.
Gick till godisland efter och köpte godis sen åkte jag hem och har gjort nada sen dess. Kollat på el clasico, bra match! jag har en crush i Messi just nu, mmmh vilken snubbe alltså. Inte snygg men han har blivit lite söt haha
Nu kollar jag på sex and the city och ska snart sova är helt slut.

Vi hörs later!
PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig om provet, usch! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback