kissebebis

Glad påsk i efterskott allihopa!
Hoppas att ni har haft en bra påsk.
Jag har haft en ovanlig påsk, mamma har varit sjuk så det har varit mindre ätande än vanligt. Annars brukar man åka runt och äta hos både mormor & morfar och farmor & farfar, men nu har vi bara åkt dit snabbt.

En update?

Skärtorsdagen:
Var bjuden på mat av S mamma, så S hämtade mig på eftermiddagen.

Långfredagen:
S körde mig till stan för jag skulle bruncha med mina fina tjejer. Blev mat på waynes, mysigt och gott. Synd bara att jag hade ont och blev tvungen att åka hem. Men vi ska ju ses mer under veckan eller hur? :)
Åkte hem och vilade i flera timmar sen åkte jag till jeppe och badade jacuzzi, as skönt och bra för min mage med 40 gradig värme. vi kollade på o.c sen gick jag till S och sov där.

Påskafton:
Pappa hämtade mig så åkte vi hem och gjorde inget tills på eftermiddagen då åkte vi en snabbis ut till mormor och sen hem och kollade på o.c resten av kvällen! Fick låna första boxen av jeppe ska låna dom andra när jag är klar med den här. wiii

Påskdagen igår:
S skulle köpa katt av min kompis bella så jag mötte honom på tuna så köpte vi det nödvändigaste en katt behöver sen promenerade vi hem till mig igen vi hämtade katten och tog hem den till mig där vi gosade och lekte med den sen åt vi lite mat och sen körde pappa oss till S.
Det första lilla sötisen gör är att sätta sig och bajsa under S säng haha. Och vem fick plocka upp?
Jo jag såklart. Han "visste" inte hur man gör. Men i fortsättningen så är det han som gör det.
Så igår var det bara gos och lek och passade på och med kissen som gällde, den är så himla söt och helt vild men så himla gosig också.



Den sov på min mage idag, myyysigt!
Den har inget riktigt namn än, jag kallar den för skrutto!
vi får väl se vad S bestämmer sig för :)

Igår ghostade sig min dator av sig själv och tog bort ALLA arbeten på datorn. Så jag ska sätta mig och göra om allt nu. är inte glad alls liksom alla jävla arbeten! HELVETE!
wish me luck.

vi hörs sen!
puss


Kommentarer
Postat av: mickis

sv: tack! :( fan vilken söt katt! älskar katter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback