mycket att göra

Igår skulle S mönstra nere i göteborg, när jag sa hejdå vid tåget kändes det som att han skulle vara borta i en evighet. Mötte honom idag vid tåget när han kom hem och det kändes som att vi inte hade setts på länge.
Fast det är bra att sakna varandra ibland tycker jag.

Idag är faktiskt en lite speciell dag, det var mössprovning på John Bauer.
Alla klasser hade 1 timma utsatt att prova och beställa mössa osv. Det finns ju en hel del annat kul att köpa förutom mössan.
Först hade jag himla svårt att välja storlek, bestämde mig tillslut för den lite större storleken. allt som allt var jag där i 1 timma och 40 minuter. Shit pommes, jag som trodde att det skulle ta 10 minuter.
Förutom en as snygg mössa så köpte jag även mjukiskläder.
Så nu är jag redo för studenten, typ.
Men ska göra en ändring på mössan bara sen är den perfa!
Fan vad pirrigt det känns alltså. Tänk att jag(vi) tar studenten om inte lång tid.
STUDENTEN 2010!
wiiiiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback