MORRRRRRR

Jag är inne i en otroligt dålig period just nu.
Det är antingen den årliga höstsvackan jag får eller så är det orvar medicinen jag håller på med. Eller så är det en blandning av båda.

Skolan suger, vi gör mer eller mindre ingenting! Och ni kan ju tänka er hur tråkigt det är. Dessutom väldigt irriterande eftersom man vet hur mycket vi faktiskt har att göra. Men ändå får vi inget att göra. SURT!

Medicinen är jävligt jobbig. Jag är svällt och kan därför inte knäppa mina jeans. Inte ens dra upp dragkedjan det ni! Känner mig som ett fetto.
Har också fått jävligt dålighy sen jag började med den, mini acne typ. Hatet.
Lite halv känslig är jag också.
Fast lite nytta har den ju ändå gjort hoppas bara resten går över snart.

Imorgon är det spexfoto och vanligt skolfoto. Våran klass ska vara Rika vs. Uteliggare och jag ska vara uteliggare.
Japp, vad ska man ha på sig???

Jaja nu skiter jag i det här ska leta fram kläder sen hoppa i säng.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback