good work

Har städat min garderob. Rensat bort en hel del som jag ska sälja på loppis på söndag. Så nu ekar det tomt, men då får jag ju plats med så mycket mer nytt ;)
Hoppas iallafall att det kommer mycket folk på loppisen på söndag, kan lägga ut adress och tider imorgon om någon är intresserad. Kommer finnas en hel del att titta på och kanske köpa ;)


Längtar jätte mycket efter The hills!
Såg nya promon för nya säsongen och den verkar Very bra!
Men har en känsla av att jag kommer att avsky Kirsten. Kommer nog att sakna Lauren också, för gillar inte när en av huvudkaraktärerna lämnar. Typ som när marissa lämnade o.c, ååh sakna O.C!
Jaja ska väl sluta babala här och göra något annat ovettigt :)
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback