cadillac records

Inatt sov vi i årby hos S pappa, mysigt. Lagade mat och myste med lite godsaker framför tvn. Det var ju idol och hells kitchen.
Kicki kom över och gav mig trevliga nyheter, jag har fått jobb. Eller jag ska iallafall få prova på och sen får jag fortsätta, om det går bra såklart!
Första gången är redan nästa lördag. wiii
Kommer kännas skönt att tjäna egna pengar. Tänk vad jag kan shoppa ;)

Idag blev det bara en lektion för mig fick en rejäl magkatarr attack och gick hem efter historian. Har distans kurs på eftermiddagen så jag mejlade min lärare om det och det visar sig att jag tydligen inte alls ska ha det, hmm måste gå till rektorn imorgon.
Har varit iväg och köpt nya skor när pappa kom hem och sedan la jag mig och tittade på Cadillac records. En film som Beyonce spelar Etta James i.
Jag hade rätt höga förväntningar av filmen så den var inte så bra som jag trott men den var bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback