11 september

Mycket man har fått sova inatt då. NOT!
Hundar som gnäller och klättar på en, en katt som jamar och vill gå ut.
Gick ut med dogsen kvart i 8.

Det är den 11 september idag, tycker faktiskt att det här datumet är lite obehagligt.
8 år sen terrorattacken mot World trade center. Jag minns att jag var sjuk den 12 och dom visade bara klipp från kraschen hela dagen på tv4. Och jag tittade för jag tyckte det var så hemskt det som hade hänt.
Sen dog Anna lindh och då var min lilla syster som besatt av mördaren, livrädd var hon. Så fort mamma gick utanför dörren gall skrek hon, helt tokig!
Jag minns att jag en gång höll för munnen på henne för att få tyst på henne men det gjorde bara det hela värre.
Får hoppas att det inte händer något dåligt idag.

Nu ska jag nog städa lite, damsuga hudarna drar in så enormt mycket skit.
Sen ska jag bara vänta på Silvia hon ska komma hit en sväng idag.
Då har jag bestämt att vi ska till ica sen gå ut och vara ute med dogsen haha
Hoppas hon går med på det ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback