projekt

Har jobbat med mitt projekt idag och det har gått rätt bra. I stora drag är fakta delen kvar, har en hel del tid kvar på mig så jag kan göra om, ta bort och lägga till bäst jag vill ett tag till.
Men nu är jag framme vid den svåra delen att skriva om mig själv..

I 2an hade jag väldigt stora visioner om 3ans projekt. Jag skulle tjäna massor med pengar och blablabla.
Sen insåg jag att det fanns ett projekt som låg mig så nära hjärtat eller nära magen kanske ;) som jag verkligen borde ha som projekt istället.
En borschyr om Endometrios.
Och det är precis vad jag gör. Det är allt för få som vet vad det är för sjukdom och det är allt för många som lider av den. Jag kan inte bota sjukdomen, men jag hjälpa den på traven att inte vara så okänd längre.
Jag har under min tid som endometrios patient träffat en person som har sagt jag vet vad det är.
En ynka person och jag har fått upprepa och berätta om vad det är för något säkert 100 gånger!

Så jag hoppas det blir lyckad, även om jag nog inte kommer tjäna pengar.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilken otroligt bra idé!!! Har du läst den som finns från Endo-föreningen??? Kanske du kan få lite tips från den tänkte jag...



Hur går det med behandlingen??? Hoppas du mår bra!!!



Kram Nilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback