Om jag kunde drömma

Idag åkte jag till pappa för att en snabbt gå i ett par affärer. Medans jag gick i några affärer gick han till bokhandeln. Sen mötte jag honom där och var lite nere för jag hittade inte något att shoppa.
Så såg jag något underbart. Twilight böckerna inbundna för endast 69 kronor styck slog till på dom två första köper nog den tredje en annan dag. Så har haft näsan i boken hela dagen, ska fortsätta nu. Så min fredag består av idol och twilight boken.
Och förstås godis och glassbåtar yummie!

Igår var jag hos läkaren berättade att det funkar bra med synarela, visst lite biverkningar men det är nog ändå värt det. Så nu ska jag börja med östrogenplåster som ska få biverkningarna att gå tillbaka.
Så nu har jag ett plåster på höften.
Blir nog bra. Nu ska jag läsa puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback