nedrans

Är sjuk igen.. Förra veckan var jag hemma måndag- torsdag. Inatt vaknade jag upp med feber, S fick hämta extra täcke plus överkastet och lägga över mig och dessutom ligga och hålla om mig.
Så det blev ingen skola idag, fan fan fan!
Tror inte att jag missar något och jag har redan lämnat in förra projektet så men ändå!!
Känner mig piggare nu så jag hoppas jag kan gå imorgon den korta stunden jag ska vara i skolan innan det är dags för läkartid känns skönt får se vad vi ska hitta på nu, om jag ska få östrogen eller fortsätta med synarela bara.
Blir nog bra :)

Annars vill jag bara säga hur stolt jag är över Paulin som tog körkort i måndag!
Grattis en än gång!
LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: paulin

tack sötnos! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback