I heart o.c

Fan vad jag saknar o.c!
Och när jag saknar o.c saknar jag stålfors (som vanligt)
Minns att klassen var uppdelad i två läger eller egentligen tre. De som kollade på O.C, jag, Silvia och Mathilda och sedan var det de som kollade på Lost Claudia, Ludde, Elin, Oscar och S (som gjorde det mest för att jävlas, för han kollade bara en säsong typ) och sen de som inte kollade på något av dem.

Men O.C är en av tidernas bästa serier.


                                                             Marissa: Who are you?
                                                        Ryan: Whoever you want me to be.


Kommentarer
Postat av: silvia! :)

Ja, jag vet exakt vad du menar. Saknar också OC<3 OC ÄR BÄTTRE ÄN LOST!

2009-10-10 @ 09:29:34
Postat av: Rasmus

haha jaså:D fan vad bra;) men ja har också 3 timmars lektioner 2 ggr i veckna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback