dystert..

Igår fyllde morfar år så vi firade honom med smörgåstårta tyvärr inte mammas men gott ändå.
Sen var det fotboll på kvällen, fan vilken bra match!
Det var längesen Sverige spelade sådär bra! Så otroligt synd att det inte räckte ända fram.
Kan ju säga att det känns tungt och ännu jobbigare eftersom domar jäveln sög, alltså dömde bort 2 svenska mål!! Bollen var inte över linjen!!!!! ORVAR! Men bra jobbat killar!

Efter fotbollen gick jag ut med Bella en sväng. Blev så otroligt arg, det är så att vi har en samlingslokal på gården som är tillför dom som bor här att ha tex. fest, kalas, möten osv. Och det finns regler för den här lokalen och an av dem är;
- Lokalen ska endast hyras ut till boende och ska inte användas av folk som inte bor på gården. (klart gäster får komma, men man får inte låna nyckeln och sedan låna ut den till någon som inte bor här.)
Och det var precis var en granne har gjort. Och dessutom var tjejen som hade festen 17 år och det var ju mer eller mindre ett fylleslag.
Ska ju inte säga att jag inte drack när jag var 17 år men inte fan ordnade mina föräldrar eller släktingar ett fylleslag när jag fyllde år. 
Men vissa anser att regler bara gäller vissa.. IRRI 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback