yeeeees!

Strax efter mitt inlägg ringde min morbror och hade fixat ett jobb åt mig, under en period och dessutom dagtid.
Som vaccinationskö-vakt. 
Jag ska alltså se till så att de som inte tillhör någon riskgrupp och ska vaccinera sig ska stå i kö, ha med sig legg, vaccinationskort osv.
Det är under min praktik så kunde inte ta så många tider som jag hade velat. Men det blev ändå 10 tider och min morbror sa att jag tjänar ca 100 kr/timmen. Låter toppen tycker jag!!!
Sparar alla dom pengarna så har jag råd med flyget till New York!
Vilken lättnad, sen hoppas jag fortfarande att jag kommer få jobba på Gina och frimurarna men det tror jag, iallafall på gina :)
Det här kommer nog lösa sig ganska bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback