tårta, smörgåstårta

Mamma väckte mig halv 11 för hon ville titta klart på twilight så vi la oss med datorn i mamma och pappas säng och tittade klart på den. Och nu längtar jag ännu mer efter new moon!
Sen åkte vi hem till farmor och farfar, farfar fyller år idag så det blir tårta. Först en stor bit smörgåstårta och sen kunde jag inte stå emot en bit vanlig tårta.
Jätte gott men tycker fortfarande bäst om mammas egna.

Nu är jag hos S, har lagt fläskfilen i marinad ska snart sätta på ugnen så den blir varm tills kroketterna ska in.
Sen blir det film mys med chips och godis!
mmmmh
Är sugen på att festa men ändå inte. Vill inte gå ut utan vill gå på en hemmafest eller så vill jag vara med vänner och bara ha mysigt.

Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback