svinis

Är i skolan för första gången på 2 veckor, det har varit lov sen var jag ju sjuk. Men känner mig inte ett dugg piggare idag som att jag ska bli jätte sjuk när som helst eller något, det har jag ingen lust med. Men hellre nu än på praktiken.

Måste fråga er om ni ska vaccinera er mot svininfluensan?
Jag är inte helt säker än. Enligt min mormor så är jag i flera olika riskgrupper;
-dåligt immunförsvar
-levern, jag är ju frisk från den men eftersom jag har varit så dålig så måste jag ändå vara försiktig.
-barnastma.
Så nu måste jag ringa sjukan och höra, för göra det någon dag i veckan.

Åh vad jag saknar att blogga varje dag ska verkligen sätta igång med bloggen som vanligt igen.

Skulle jag vara söt som svin? eller gris whatever..


Kommentarer
Postat av: silvia! :)

haha söt!

2009-11-09 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback