studentkryssning

Funcruises heter företaget men dom borde typ byta namn till wemakeyoubroke-cruises.
Har iallafall bokat och fixat nu, jag får åtminstonde allt gratis och dessutom typ 900 i fickpengar som belöning för allt jobb det var att sälja skiten haha.

Bättre mår jag iallafall inte. Är livrädd för att bli sådär dålig som jag var i november 2007, får ångest av att bara tänka på det. Hoppas verkligen att jag blir bättre snart och att jag blir tillräckligt bra att jag orkar jobba på torsdag, trodde det var imorgon men kollade som tur var en extra gång och såg att jag hade fel.
Nu ska jag kolla på hells kitchen sen slänga mig i säng, eller slänga mig i säng går inte jag får smyga och lägga mig ner försiktigt annars gör det nog alldeles för ont i kroppen. Ska nog ta en piggelin också mihihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback