rätt åkte

Eddie åkte äntligen ur idol, här väntat på det här sen första fredags finalen. Han var bra på audition men vad hände sen? all talang blåste bort? något sånt iallafall.

Har legat och tittat på twilight med mamma, hon har inte sett ettan än men vi ska se tvåan tillsammans och då måste hon förbereda sig med ettan, hon läste ut sista boken idag och älskade böckerna precis lika mycket som jag. Har önskat mig dom på engelska i julklapp.

Har städat mitt rum idag, älskar att gå på helt rena golv och sova i en ren bäddad säng. ååh!
Tror jag ska kolla på ikea lite nu, vill ha lite hyllor och ramar och sånt till mitt rum. Och gardiner eftersom jag inte har några än, men vill inte ha några fula så därför har jag inga istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback