ovanligt

Är fortfarande inte frisk, men inte sjuk heller.
Imorgon ska jag åtminstonde försöka jobba, sen om jag kommer orka alla timmar eller om jag kommer må bra är en annan femma.
Idag har jag knappt orkat gå runt huset utan att bli helt mörbultad så vi får se, ett försök ska jag ge det iallafall.
I need the money.
Nu ligger jag i sängen ska försöka sova eftersom min klocka kommer att ringa kl. 07.00 imorgon gaaah, för tidigt på en lördag men bara att vänja sig nästa helg blir det jobb både lördag och söndag. Jag får helt enkelt bara tänka på pengarna.

Har tittat på idol idag, Erik är bäst. Vinner han inte blir jag väldigt chockad. Sättet han fick med publiken idag alltså väldigt bra.

Jaja nu är det slut babblat puss!


Kommentarer
Postat av: frerell

hopppas han åker ut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback