körtelfeber?

Fyfan!
Jag måste ha universums värsta otur just nu.
Är sjuk igen...
Och den här gången misstänker jag körtelfeber.
Började idag på morgonen att det gjorde väldigt ont i halsen, tänkte att det nog släpper om någon timma. Men det blev bara värre. Sen på jobbet (praktiken började idag, as kul men en seg dag!) kände jag att det kliade på mina ögonlock då har jag fått några utslag på ögonlocken, och är lite svullen. Det blev bara värre och när jag kom hem såg jag ut som en mongo rent ut sagt.
Och halsen gör så helvetiskt ont, feber har jag också.
Whyyy me?!
Så ringde gina redan när jag kom hem och sa att jag nog inte kommer imorgon. De tyckte att jag skulle stanna hemma istället för att smitta ner alla som jobbar eller kanske kunder.

Är jag fortfarande såhär dålig imorgon blir det doktorn, buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback