adventsstök

Jobbet idag gick bra, helt död och sämre när jag kom hem, nu mår jag sådär. Men 650 spänn är inte helt fel ;)
Mitt mantra är "new york, new york, new york" det var iallafall vad jag sa för mig själv imorse för att ta mig upp ur sängen. 
Jag ska ha ett jobb där jag får sova ut på helgerna och gärna sova en stund längre i veckorna också. 
Lagom kul är att jag ska jobba hela nästa helg, både lördag och söndag 8-13 wiiihuuu! not...
Vill festa eller något men kan jag det nej. surt men får bli helgen efter för då är jag ledig hela helgen.

Hemma så plockade mamma fram julpyntet, eller det lilla som adventsstakar och stjärnor man hänger i fönster och gardiner.
Jag har inte hängt upp något i mitt rum än, jag är inte redo.
Allt pynt får mig tycka att det är mysigt och att må illa på samma gång, konstig känsla.
Tror det är för att jag inte är redo än, men julklapparna är nästan klara bara S kvar mer eller mindre.
Undra vad jag får i julklapp?
Jaja babbel babbel ska lägga mig nu typ.

Förresten så saknar jag min darlo, har inte träffat honom på hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback