tisdag

Kom iväg till skolan imorse. Hade ett oförberett prov som förhoppningsvis gick rätt bra.
Hade ont redan när jag kom dit och värre blev det. Var nära att börja gråta och då gick jag hem. Har bara vilat, kollat på one tree hill, gossip girl och tv.
Har fortfarande väldigt ont och är mer eller mindre slut körd. Hoppas på att S kommer hit och myser med mig senare och tar hand om mig, fast han också är lite sjuk hihi
Imorgon får jag se hur jag mår, funderar på att skippa skolan iallafall för vi har ingen lektion. eller vi har en lektion med chans att komplettera information och layout, och det behöver inte jag. Så jag stannar nog hemma och sen åker jag till Linda och käkar lunch.
Men vi får se.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback