spotify

Har fixat en spellista på spotify. delar den med S men det är bra ändå vi slipper betala.
Väntar på mat nu, något med korv. Inte min favorit men jag är hungrig så det gör inget.

Är för tillfället väldigt deppig för hela beyonce grejen. Jag hade verkligen sett fram emot det här sen i januari. Och jag hade verkligen velat höra alla mina favorit låtar med henne live. Hennes senaste skiva är faktiskt min all time favorite!!
Jaja, nog om det ni vet att jag är besviken.

Får se det från den ljusa sidan tjänade pengar på det. Så nu ska jag tröst shoppa lite saker imorgon.
Dessutom har jag beställt nr.10 av veckorevyn gratis. Genom Kenzas blogg. Känns rätt nice.

Okej jag är väldigt uttråkad också.. Men magen gör så in i helvetes ont!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback