slut spurten

vilken underbar dag jag har haft.
Vaknade upp med S vid 10 tiden. Jag hade ingen skola och han hade en lektion som började vid 12. Myste och åt frukost sen när han åkte så gick jag ut med hundarna i solen och la mig.

Sista tiden nu innan skolavslutningen som är den 2 juni kommer att vara så himla lugn.
Imorgon: prov på förmiddagen sen slutar jag för dagen.
Onsdag: ledig
Torsdag: ledig?
Fredag: lektion på förmiddagen

Låter det inte underbart?
Mindre underbart är det att jag måste lämna in datorn i veckan. Känns alltid lika jobbigt. Måste verkligen lösa vart jag ska göra av alla bilder osv.

Nu väntar jag på mat sen ska jag vila. att vara ute i solen tar på krafterna. Måste plugga lite också..


Kommentarer
Postat av: paulin

åååh, du anar inte hur avundsjuk jag är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback