oh happy day!!

Igår var jag i skolan och det känns så segt att det inte är lov än.
Pliktverket var där och snackade om lumpen, det enda som lockade mig var pengarna. Men lumpen är nog verkligen inte min grej så det skippar jag.
Sen var det prov i bokföring, tog kanske 10 min sen fick jag sluta. gick förbi linda för att hämta filmer sen gick jag med henne och melenie ner på stan och tog bussen därifrån hem. La mig i solen på en gång, jag vill inte missa en minut av den underbara solen!
På kvällen hämtade S och hans morfar mig. S körde hela vägen från mig hem till honom. Åh jag blir så stolt över min baby bobo!

Idag var jag ju ledig!!
Har inte hänt så mycket förutom att jag fick ett as roligt samtal nästan alldeles nyss. Mer får ni veta imorgon.
Men riktigt roligt är det om det går igenom.
Så håll tummarna för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback