långhelg

Alltså herre min gud vad dålig jag har varit på att blogga den senaste tiden. I tisdags blev det inget SM i uf för mig :( Mgen var inte alls något bra så jag fick ligga hemma och vila istället. Kändes väldigt tråkigt att missa det, som med allt annat jag får missa för den här jävla magen.
Om ni köper det senaste numret av cosmopolitan så passa på att läs artikeln om enometrios. Kändes som att det var jag själv som förklarade.
Igår sov jag hos S, vi har faktiskt inte setts sen i söndas så det var på tiden. Väldigt myckten sömn blev det. Vi båda slockande vid 11 tiden igår och vaknade halv 11 imorse.

Idag så var det varit rätt fint väder, det tackar jag för. Så har spenderat mest tid ute i solen. S skulle lana men det slutade med att jag är här i hällby iallafall.
Rebecca och jag bestämde oss för att vara här och kolla på film med kim. S kanske inte tyckte det var en bra idé´när han lanar i rummet bredvid men det gör inget.
Snart ska jag nog sova lite de andra har redan lagt sig. Förutom S och hans vän haha.

Jag har cyklat hit idag btw, ska cykla hem imorgon också. Det tycker minsann jag att jag ska få en stor applåd för haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback