ingen vinst

Idag var det en stor dag, en stor dag för eskilstuna laget guif i handboll. De har varit grymma i SM och tog sig ända till finalen mot allingsås. och vilken match det var!
När de spelar sådär bra så blir man stolt att bo i eskilstuna. Tyvärr räckte det inte hela vägen, men tro mig hade dommarna varit bättre så hade vi minsann vunnit. Allingsås körde riktigt fult!
Känns riktigt ledsamt att det inte blev en vinst. Men killarna var grymma ändå!

Det är även Annikas 40 års dag, så jag har varit på kalas med resten av familjen. Faktiskt trevligt.
Annars var det handbollen och robinsson som gällde. Och nu ska jag snart ut med hunden sen plocka i rummet lite och sen lägga mig och titta på greys anatomy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback