fredag

Det känns så sjukt underbart att det bara är fredag idag. Det är liksom 2 lediga dagar kvar!!

Igår då, bloggade ju runt 1 tiden. men inte somnade jag strax efter det. Jag som var så himla trött då.
Nej jag somnade till runt 2 kanske men då (nu kommer ni inte att tro mig) blev jag väckt av S döda katt sissi.
Det var riktigt obehagligt. Jag såg inte henne men jag kände att hon var där. Hon hoppade upp i soffan och sedan försvann hon och sen hoppade hon upp igen vid mina fötter. Mest troligt så låg jag på hennes plats där hon alltid brukar ligga.
Tillslut vid halv 4 när jag såg att det började ljusna ute tvingade jag mig själv att sova och 20 i 5 kom S och väckte mig för att jag skulle flytta mig in till sängen och sova vidare där.
Vid 10 tiden kom S mamma hem och då vaknade jag till sen sov jag vidare till halv 1.
Cyklade hem typ vid 14 och har bara slappat här hemma.
Mamma och pappa bjöd på tårta eftersom dom firar sin 16 års bröllopsdag idag. Grattis!

Nu kommer nog S snart hit det blir mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback