english men in eskilstuna

Nu är det sommarlov, eller inte förrns på tisdag egentligen men ändå.
Slutade klockan halv 10 idag, kändes skönt men onödigt. Gick dit för att göra vad liksom?
Var ju tvungen att fixa med datorn eftersom den skulle lämnas in. Och nu ska ni få höra något tragiskt..
Igår skulle jag och S fixa datorn så att allt mitt på den bärbara kom över till pappas dator. Och han gjorde som han brukar göra när han och hans kompisar ska göra något sånt. Jag har ju noll koll så jag litar på honom. Sen står det starta om datorn för att ändringarna ska verkställas. Det skulle jag ALDRIG ha gjort.
När datorn är omstartad går det inte att logga in!! Oh shit tänkte jag nu är det inte bra så jag började få små utbrott på S. Ville inte att han skulle röra datorn mer. Så ringer till dennis som försöker hjälpa utan någon vidare lycka. Och sen ringer jag jeppe och han var min räddande ängel trodde jag.

Så idag gick jag nervöst upp till IT-daniel (även kallad Militären) är lite halv rädd för honom sådär. Så jag tog med jeppe som lite stöd. Hade med min jeppes externa hårddisk. Så berättar jag vad som hade hänt och han säger bara:
Ha, du vet att det är kört för dig va?
Så nu efter sommaren får jag tillbaka datorn och allt som var på den kommer jag inte att se skymten av någonsin igen. Så 4GB bilder bye bye! hela sex and the city boxen allt is gone!
så har varit lite deppig hela dagen nu.

Vid 3 mötte jag iallafall Silvia på stan och så klippte jag mig och så gick vi runt och fikade. Mysigt :)
Nu på kvällen har vi suttit ute med Andy, elvira och andys familj som är här på besök från england. Trevligt det med.

Oj långt inlägg. Men tipsar er om en väns blogg Rasmus: http://rasseboooii.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback