Beyonce- I AM TOUR

Känslan jag fick igår när Beyonce kom ut på scenen går inte att beskriva. Jag fick gåshud på en gång. Och jag får gåshud av att bara tänka på gårdagen.
Hon började med att köra Crazy in love och sen rullade hitsen på. Hon körde även några låtar med destinys child.
Det här är det bästa jag har sett, det slog chris brown med hästlängder och det är riktigt svårt att slå den här konserten.

Allt var så bra, dansen, sången, uppträdandet, filmerna i bakgrunden på barack obama när hon sjönt At last, filmen på henne själv när hon dasar och sjöng när hon var liten innan hon sjöng låten radio, introt till if I were a boy där hon brister ut i skratt. Allt var verkligen toppen. Det finaste var tårarna i ögonen när hon sjöng broken hearted girl och lyckan i ögonen under resten av konserten. Dessutom är hon den snyggaste tjejen jag har sett i hela mitt liv. Om jag var lesbisk skulle jag vilja ha henne.
Hon avslutade konserten med HALO.
Det sista hon sa innan det var över  var: I AM..... YOURS! och varenda hårstrå på min kropp reste sig upp.
Det här går verkligen inte att beskriva, man måste vara där för att förstå. Och jag kan inte göra annat än att längta tillbaka. När hon kommer hit igen så ska jag vara där!

Såklart fanns det även dåliga saker som tex. trängsel och galna människor. Men det var definitivt värt det. För dom här sakerna har ju inte med henne att göra utan med den galna publiken.

Bilder finns på bilddagboken emmaaaaf och på facebook: Emma Fredriksson
Men här kommer några:












Kommentarer
Postat av: louise hanisch

användarnamn: louise

lösen: Hanisch123


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback