ännu mer sorgligheter

Fick reda på tråkiga nyheter idag. Eller tråkiga rent utsagt jobbiga och sorgliga saker. 2 av mina favorit lärare ska sluta. En av dom min mentor. Det är alltså den andra mentorn min klass förlorar. Kul att jag började gråta när hon sa det också.. Dessutom ska Lotten sluta också!
Det känns inte bra alls..
Det har verkligen kännts tryggt att veta att man har bra lärare som vet om att jag har det jobbigt med magen, som stöttar och puschar och alltid finns där. Men inte nu längre, några finns ju kvar min inte dom två.
Skolavslutningen kommer bli jobbig...

Bläääää!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag måste bara fråga, är detta den Emma som jag o rasmus lekte med när vi var små i Eskilstuna, som klämde sina fingrar i dörren ?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback