where can this go?

Idag var jag hemma. Sov dåligt inatt för att jag hade ont och inte hade det släppt när det var dags att gå upp heller så jag stannade hemma.
Har bara legat och tittat på sex and the city, har snart sett klart alla 6 säsonger vad gör jag då?
Sen var jag tvungen att åka till banken och fixa lite saker och nu har jag även ett fungerande bankkort. har aldrig tagit mig i kragen och aktiverat kortet. Fast nu är jag rädd att jag ska tappa bort koden :(

Igår pratade jag i telefonen med en gammal vän i nästan 2 timmar. Och jag vet inte riktigt hur det känns. Men det kändes som att ingen tid hade gått förbi trots att det har gått nästan 3 år.
Vi ska iallafall ses någon dag i helgen.

Nu väntar jag på mat och på att min älskling ska bli klar i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback