weekend

Igår var den sista dagen på gina. Riktigt sorgligt. Jag ville inte sluta!
Vi fick varsitt paket med kläder för ca. 500 kronor. Hur fina saker som helst. Blev väldigt rörd när jag fick det. Men ska lämna in mitt cv där i veckan så hoppas på jobb :)
Resten av fredagen spenderades med S hos hans pappa med varsin flottig pizza och chips och godis. yummie!
Även fast jag somnade klockan 11.

Idag har jag varit hos min gamla vän Linda kom dit vid halv 1 och åkte inte hem förrns kvart i 9 men vi hade det riktigt trevligt och hur söt var inte lilla melenie?
Den snällaste bebisen jag har mött iallafall :)
Vi ska ses nästa helg igen och kanske ska dit på onsdag också.
Ska ha melenie som mitt tema på estetiska verksamheten :)

Men vi hörs imorgon ska mysa med S nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback