underbara älskade och hatade UF

Nu är det mer eller mindre över. Det som har varit så långt borta hela tiden har nu varit och är nu slut.
Det är en skön och hemsk känsla på samma gång.

Gårdagen var en av de värsta, bästa och roligaste dagarna i mitt liv. Jag har hatat UF och jag har älskat det.
Min dag startade halv 6 och var i skolan strax innan 7. Och så började jag och Lotten bära ner montern till släpet. Sen började dom andra tjejerna komma så vi packade ihop resten av sakerna och gick mot munktell där mässan skulle hållas. 4 av oss skulle ha presentation inför juryn för bästa uf kvart i 9 så de gick iväg och vi andra bar dit väggar osv. Och sedan när de andra var klara byggde vi ihop allt.
Vid 12 var det en grym invigning! Med en sjukt rolig konfrencier och det skulle delas ut priser.
Vi vann 2 pris i tävlingen "bästa Logotype"  vi fick medaljer, blommor och prispengar på 1500kronor som vi ska gå ut och äta för. Är riktigt stolt att vi vann!
Sen började mässan och det var riktigt kul, det var full fart hela tiden, kunder, jury, folk man känner osv.
Vid 5 stängdes mässan och vi skulle till lokomotivet för en avslutnings cermoni med ännu mer priser som skulle delas ut och en hel del annat.
Vi vann inget mer men jag vill säga grattis till;
Click and Stable UF från John bauer som vann 3dje pris för bästa innovation!
Comodo UF också från John bauer som vann 1a pris för bästa monter! Och ska få åka till mässan i stockholm!
Och ett stooort stort grattis till Johanna med Happy Face UF som vann 1a pris i bästa affärs plan och 1a pris i BÄSTA UF!
Den tjejen gjorde allt helt själv och jag är riktigt stolt över henne. Hon är också från John bauer!

Det kommer ett till inlägg nu om idag för annars blir det alldeles för långt
Där kommer det nog också bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback