tema, foto

Idag har varit en lång dag. Men en trevlig dag.
Klev upp vid klockan 7 och pallrade mig till skolan klockan 8. Hade estetisk verksamhet, genom gång av photshop och sen fick vi sluta klockan 10 då gick jag hem till Linda och sen gick vi ner på stan med melenies gamel farmor och träffade hennes farmor och faster.
Det blev en fika innan vi åkte hem hit. Linda solade och jag vaktade en sovandes melenie. Vi satt ute i det fina vädret. Och sen gick vi in och har inte gjort så himla mycket. Tog en del kort på lill tjejen eftersom hon är mitt tema på foto lektionerna.
Blev endel fina kort.
Sen nu på kvällen åt vi våfflor och sen tog dom bussen hem.
Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem från träningen och ringa mig. Jag saknar honom!

Imorgon ska jag vara på eskils frisör salong och bli klippt klockan 10.30 sen börjar jag skolan 12.25 med näthandel.
Sen ska jag träffa min älskling, wiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback