sex and the city

Fredagen var mysig vi lagade tacos och tittade på lets dance, sen kom kim och rebecca och vi umgicks med dom resten av kvällen. Tills rebecca och jag somnade när dom andra tittade på film. haha
 
Igår bar vi av hela familjen och S till lager 157. Jag hade nog väldigt höga förväntningar men jag kom hem med ett par trosor (typiskt mig) och ett par jeans. Sen hemåt
Senare hade jag lovat att vara barnvakt så mamma och pappa kunde gå på bio och gå ut och äta. Och det var jag. Fast jag hade ett villkor förutom att mina syskon skulle försöka att inte driva mig till vansinne. Jag ville ha kina mat. Så S och jag åkte ner på stan och köpte det sen åt vi det tillsammans med dom andra hemma.
Sen blev det melodifestivalen och vi gav alla låtar poäng efter låt, kläder show osv. den där grejen som finns i klick om ni har sett?

Sen fick vi byta ställe att vara barnvakt på, en granne ville gå på fest så vi gick upp dit och satt tills klockan 1 ungefär när hon ramlade in stupfull, det var lite roligt ändå. Ännu roligare var det att berätta det för henne idag hihi
Idag var älskling och jag även på stan en sväng. mys
Nu ska jag fortsätta att titta på sex and the city som jag har gjort extremt mycket den sista veckan, snart sett 3 säsonger det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback