ROBINSON 2009

Vaknade väldigt tidigt för att vara lördag, men det spelade väl inte så stor roll när jag ändå hade fått sova ganska många timmar.
Jag hade planerat lördagen så här; sitta ute i solen med hundarna hela dagen och så skulle S komma så skulle det bli grillning.
Det blev inte riktigt så eftersom att solen var gömd bakom moln.
Istället åkte jag med familjen och handlade och var ute på baksidan med hundarna så de fick springa av sig lite grann och sen fikade vi med Mona och Jenny på framsidan på eftermiddan men det började bli väldigt kyligt då så det blev inte så länge.
Sen gick jag och mötte S vid bussen med Ludde och sen gick vi hem och åt väldigt god mat.
Grillat!
Fläskfile, klyftpotatis med tsatziki, haloumi ost. yummie!
Årets första grillning blev lyckad bortsett från vädret.


Nu har vi tittat på robinson, kan väl inte säga att jag gillade det sådär jätte mycket var ju massa ormar och grejer. Och ormar är min största skräck kan inte ens se dom på tv.
Nu är det star wars som gäller, min favvo.... NOOT!

vi hörs imorgon pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback