last week

Nu är vi inne på sista praktik veckan och det känns riktigt sorgligt. Hoppas iallafall på att få jobba lite extra där nu, och att jag kan få ha min praktik där i 3an också.

Men helgen då?
I lördags hämtade S och hans mamma upp mig så åkte vi hem till Mårten där det var fest. Vi skulle fira mårtens 45 års dag.
Allt var riktigt trevligt ända tills någongång vid 12 snåret när det blev katastrof.
Kan nog inte ta upp det här för det är nog för privat men iallafall så fick vi fly fältet mer eller mindre.

Söndagen spenderades ganska mycket sovandes och en del mys med min älskling blev det också innan jag åkte hem. Tog en promenad med mamma och hundarna och sen kom S till mig och vi myste ännu mer.

Ja imorgon är det tisdag och jag ska jobba sen ska jag till banken nu ska jag typ sova
vi hörs imorgon
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback